Subject: ID-kaardi kasutajate autentimise arv
From: "Marie Pere" <[email-masked]>
To: "ria" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 09:22:07 +0200

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Kas ma võiksin paluda andmeid selle kohta, kui palju kasutatakse ID-kaarti 
autentimiseks (ükskõik, kas kas PIN1 või PIN2 kasutades) Eestis?

Kokku peaks olema Eestis 1 411 208 ID-kaarti? Sooviksin teada, kui palju 
ID-kaarti kasutatakse autentimiseks (keskmiselt ühes kuus või aastas).

Parimate soovidega

Marie Pere

-- 

  <https://pbs.twimg.com/profile_images/1181939464303722499/z-_OgLAe_400x400.jpg>

Marie Pere

Bid Manager

Scrive AB

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/phone18.png>
 <http://+46722281792> +46 72 228 17 92  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/email18.png>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/link18.png>
www.scrive.com <https://www.scrive.com/>

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/adress18.png>
Grev Turegatan 11A, Stockholm <https://www.linkedin.com/company/scrive> 
<https://www.xing.com/pages/scrive> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZXGOQiqpZsUc2egqQTs2VA> 
<https://www.scrive.com/g2-review/?utm_medium=email&utm_source=nurture&utm_campaign=g2-email-signature>

 <https://www.scrive.com/g2-review/?utm_medium=email&utm_source=nurture&utm_campaign=g2-email-signature>
 <https://www.g2.com/products/scrive/reviews#reviews> 
<https://www.g2.com/products/scrive/reviews#reviews> 
<https://www.g2.com/products/scrive/reviews#reviews>

Any email and attachments are confidential and are intended only for 
intended recipients. If this email has been sent to you in error, you must 
not copy, distribute or disclose the information it contains. Please notify 
us immediately and delete the email from your system. Emails cannot be 
guaranteed to be secure or error-free as they could be intercepted, 
corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. 
Therefore, we are not liable for any errors or omissions in the contents of 
this email, which arise as a result of e-mail transmission. If verification 
is required, please request a hard-copy version.